Шумоізоляція торпеди автомобіля

Коли шумоізоляція під торпедою не виконано, чується безліч сторонніх звуків в машині. І це не залежить від марки автомобіля: лише в найдорожчих моделях можлива комплектація «під ключ», коли вводяться доповнення стосуються тільки особистих переваг власників.

Панель приладів складають різні пластикові елементи. Вони з’єднані між собою шурупами, засувками та іншими механізмами кріплення. При їзді виникає постійна вібрація, розхитує ці сполуки. В результаті з’являються зазори і поскрипування. Проміжні колодки, проводи, сама панель приладів в результаті тертя видають неприємні звуки, від яких хочеться скоріше позбутися. А якщо до цього додати погана якість пластика і відсутність геометричній симетрії, які можуть спостерігатися в бюджетних автомобілях, то лише гучна музика здатна «перекрити» скрегіт і писк в зоні перед водієм. Найчастіше потрібна шумоізоляція торпеди «Калині», «Пріорі», «Гранта» і іншим ВАЗ-вскім транспортним засобам, однак проблема підвищеного шуму може виникати і в Toyota, Lexus.

В автосервісі «TopAuto» два варіанти виконання робіт по шумоізоляції торпеди

  1. Частковий демонтаж. Тимчасово знімається все, що не вимагає глибокої розбирання машини. Автомобілі класу «люкс» насичені електронікою, мають безліч подушок безпеки, тому в них зазвичай не знімають елементи «з тонким налаштуванням», обходячи їх навколо.
  2. Повна розбирання елементів, що забезпечує доступ до внутрішньої частини торпедо.

Пропонована комбінація ізолюючих матеріалів складається з віброгасителя і шумопоглиначів. Рівні частини обробляють щільним матеріалом, здатним притиснути їх своєю вагою і знизити коливання. Ізолятор покриває не тільки частини торпедо, але і корпус печі, деталі повітроводів.

Зворотний бік приладової панелі виконує 2 функції: вбирає в себе шум і служить більш м’яким шаром, розмежовує дроти і пластик. Матеріал легко покриває фігурні частини, що включають вигини.

Проведена за всіма правилами шумоізоляція автомобіля (торпеди) забезпечить звуковий комфорт для водія і пасажира, що сидів поруч.

Зворотній збірка панелі приладів

Закінчивши внутрішні роботи, потрібно не забути зробити стикувальні межі в місці сполучення пластикових деталей більш щільними. Шар ізолятора не повинен перевищувати 0,5 см. Прокладка здійснюється в зонах з’єднання з дефлекторами, на ділянках розміщення облицювальних панелей. Буває, що фіксатори кришки отримують ушкодження – їх потрібно замінити. Слід брати до уваги, що маса торпедо буде збільшеною.

Провід, щоб вони були акуратно складені і не висіли всередині, постукуючи про кордони, обертаються джгутом. Проклеївши заслінки обігрівача, отримуємо подвоєну користь: відсутність постукування кришки і зниження теплових втрат, що йдуть в простір.

Шумоізоляція під торпедо є лише частина роботи, яку потрібно провести для досягнення емоційної рівноваги людей, які прямують на автомобілі. Ознайомтеся, як можна зробити шумоізоляцію салону (зробити активне гіперпосилання-перехід на іншу внутрішню сторінку).