Огляд стану деталей кріплення двигуна

Недарма кажуть, що двигун є серцем автомобіля. Всі ми знаємо, що його ремонт обходиться значно дорожче, ніж заміна покришок, або гальмівних колодок. Тому важливо розуміти, що на стан двигуна може вплинути навіть незатянутой болт. Огляд стану деталей кріплення двигуна може бути виконаний як самостійно, так і на СТО.

Ті, що прийшли в непридатність кріплення двигуна можуть зіграти злий жарт. І не дай бог, цей жарт відбудеться на досить високій швидкості – двигун не врятує ніяка захист. Щоб цього не сталося, важливо стежити, щоб кріплення двигуна були в належному стані. Перевірити їх досить просто. Для цього вам знадобиться заїхати на естакаду, або стати над оглядовою ямою.

Не забудьте запастися накидними ключами різних розмірів – болтів там пристойну кількість. Однак не забувайте кілька дійсно слушних порад:

  • огляд кріплень двигуна повинен здійснюватися після того, як двигун і вихлопна труба повністю охолонуть;
  • не вмикайте передачу;
  • не ставте машину на ручне гальмо;
  • виконуйте огляд послідовно – щоб не пропускати гайки і болти;
  • не забудьте знеструмити автомобіль;
  • не виконувати всі ці операції самому.

Найбільш серйозний огляд слід виконувати у вузлів передньої підвіски:

  • гайки подушки двигуна до поперечини кузова;
  • лонжерони і осі нижніх важелів в підвісці;
  • кульові пальці і поворотні кулаки;
  • стабілізатори, муфти і карданний вал.

Слід врахувати, що всі ці операції ідеально підходять для огляду кріплень двигуна на більш старих машинах. Але ж по наших дорогах розгортають не самі лише дідівські “тази», а й дуже сучасні екземпляри автомобільної промисловості, технічна складність вузлів яких поставить в безвихідь кого завгодно. Особливо це стосується японських автомобілів, таких як Toyota і Lexus.

Щоб не сісти в калюжу, краще довірити огляд кріплень двигуна команді професіоналів, тому що поодинці впоратися в певних моментах огляду деталей кріплень дуже складно, а іноді і зовсім неможливо. Варто задуматися про відвідини хорошого автосервісу, такого як київський автосервіс «TopAuto», що працює більше десяти років.

Ну, і, звичайно ж, найголовніша порада для новачків – не намагатися виконати всі перераховані вище дії самостійно. З причини відсутності необхідного досвіду можна тільки погіршити систему кріплень