Перевірка активного стабілізатора KDSS

У чудових японських позашляховиках Lexus і Toyota, є відмінна система стабілізуюча положення кузова. Так як цей елемент є деталлю підвіски, перевірка активного стабілізатора KDSS це невід’ємна частина в експлуатації цих марок автомобілів.

На жаль, стабілізатор системи KDSS може вийти з ладу, і якщо ви бачили який-небудь GX470, Prado 150 або Land Cruiser 200 з креном на один бік, то вони якраз з таких. Головна проблема такої системи, що офіційні дилери не займаються ремонтом стабілізаторів KDSS, тільки повною їх заміною. Але, ви можете спробувати звернутися за допомогою в автосервіс TopAuto, який знаходиться в Києві і займається ремонтом «Крузаков» і «Алексєєв».

Отже, перевірка активного стабілізатора KDSS, досить тривалий процес. Якщо ви не довіряєте датчикам, звичайно. По-перше, щоб перевірити стабілізатор KDSS, потрібно встановити автомобіль на рівній поверхні. Не забудьте, що автомобіль повинен бути повністю розвантажений.

Обов’язково зверніть увагу на положення коліс – вони повинні стояти абсолютно рівно. На гідравлічному блоці ззаду потрібно зняти кожух. Відверніть клапани відсічення на магістралі стабілізації приблизно на два – три з половиною оберти. Не перестарайтеся, якщо не хочете забруднитися – всередині знаходиться мастило під тиском.

Далі, власне, починається перевірка активного стабілізатора KDSS. Далі вам потрібно покачати ваш улюблений автомобіль вниз-вгору, для того, щоб стабілізація в підвісці почала працювати. На останньому етапі проводиться вимір різниці – від коліс до арок, попарно – задні, а потім передні. Максимально допустима похибка – один сантиметр.

Якщо все рівно, то стабілізатор KDSS повністю справний. Але, на жаль, ви можете зіткнутися з парою проблем при перевірці. Так як потрібні нам клапани знаходяться в кожусі з отворами, в них просто на ура потрапляє всякий бруд. Друга проблема не менш цікава. «За замовчуванням», все це справа пропонується відкручувати шестигранним ключем на п’ять міліметрів.

Так що якщо ви довго туди не заглядали, будьте готові до того, що ключі просто почне провертати через корозію. Вирішується це також двома способами – покупка стабілізатора, який стоїть дуже недешево, і наварюванням звичайних гайок. У будь-якому випадку, якщо в стабілізації KDSS намітилися проблеми, краще не вирішувати їх самому, а довірити ремонт професіоналам.