Перевірка дальнього світла

Всі ми звикли використовувати даний світло не тільки для освітлення більшої площі дорожнього полотна. Але і також для подачі світлових сигналів. Згадайте, наприклад, прописані в ПДР – «дозволь обігнати» або «зліпиш». Поломка дальнього світла, хоча і не є критичною, краще, звичайно ж, її усунути. Щоб несправність не застала в невідповідний момент, дальнє світло найкраще перевіряти перед кожною поїздкою.

Особливості будови автомобільних фар у багатьох моделей такі, що спрощує пошук виниклої несправності. Плюс, тут є невелика хитрість. Наприклад, якщо не горять обидві фари дальнього світла, то можна відразу не перевіряти, перегоріли вони, або ж справа в запобіжниках. Випадки, коли фари або запобіжники згорають попарно, настільки рідкісні, як і блискавка, яка двічі б’є в одне місце.

Найпоширенішими проблемними «зонами» є виходять з ладу запобіжники, а також реле. Не варто забувати про те, що може згаснути і вся сторона фар, близькі й далекі. В цьому випадку, швидше за все, сталося окислення контактів. Не обходить увагою і перемикач дальнього світла. Причина може критися і в самому його механізмі. Але цей пункт не стосується нових і сучасних автомобілів Toyota і Lexus, так як з огляду на надійність і новизну, прослужить перемикач ще дуже і дуже довго.

Якщо не працює тільки одна фара, то цілком могла згоріти одна з ламп. Для цього вам потрібно просто демонтувати її і візуально оглянути. Але що робити, якщо не працює дальнє світло після всіх перевірок? В такому випадку обов’язково необхідно перевірити дроти, від яких живляться в автомобілі фари дальнього світла. Для цього рекомендуємо звернеться в автосервіс «TopAuto», автоелектрики сервісу з легкістю знайдуть несправність і в найкоротші терміни відремонтують автомобіль, вам всього лише знадобиться приїхати в автосервіс до електрика, адже все можна зробити руками професіоналів