Кардан (або карданний вал) – це основний механізм в автомобілі, який здійснює передачу крутного моменту від коробки передач до редукторів передніх або задніх мостів. Конструкція його досить проста і не змінювалася вже більше століття.
Карданний вал потребує регулярного і ретельного технічному обслуговуванні. Це пов’язано з тим, що цей механізм розташований внизу авто, в безпосередній близькості до проїжджої частини. Це призводить до сильного забруднення, корозії пристрою і частим механічних пошкоджень. Фахівці автосервісу «TopAuto» рекомендують регулярно проводити технічний огляд та техобслуговування карданного валу. У його техобслуговування входить обов’язково шпріцовка (або мастило кардана).
Шпріцовка – що це таке?
Шпріцовка – це процедура, яка передбачає мастило карданного валу за допомогою спеціального шприца. Перед процедурою необхідно послабити задню підвіску, щоб домогтися ефекту провисання кардана. Також обов’язковою умовою для шпріцовкі є наявність підйомника або ремонтної ями.
Ознаки виходу з ладу кардана
Особливості шпріциванія кардана
Шпріциваніе проводиться тільки в певних місцях. Відсутність мастила в будь-якому підшипнику провокує поломку всього вузла і тоді доведеться робити ремонт Toyota Lexus.
Процедура мастила кардана здійснюється інструментом, спеціально для цього призначених. Вузли, які найбільш підтверджені впливу зовнішнього середовища і механічної дії потребують регулярної мастилі. Процедура шпріциванія закінчується тільки тоді, коли мастильний матеріал знаходиться у всьому механізмі. Також багато залежить від якості самої мастила, наскільки вона володіє водовідштовхувальними і антикорозійними властивостями. Тут економити не можна, так як від карданного валу залежить якість управління автомобілем.
Автосервіс по Тойота і Лексус в Києві має більше 10 років досвіду в сфері ремонту та обслуговування машин різних марок і різних років випуску. Тому звертаючись до нас Ви можете на 100% бути впевненими, що все буде зроблено на найвищому рівні із застосуванням тільки якісних витратних матеріалів.